Voor 18:00 besteld, morgen in huis!

4,9 / 5
9 beoordelingen!

Stichting Webshop Keurmerk

14 dagen gratis retourrecht!

Winkelwagen

Privacybeleid

In dit Privacybeleid staat beschreven hoe je Persoonsgegevens worden verzameld, gebruikt en aan anderen worden verstrekt wanneer je een bezoek brengt aan https://pctoppers.nl (de “Site”) of er iets koopt.

Welke persoonsgegevens we verzamelen

Wanneer je een bezoek brengt aan de Site, verzamelen we automatisch bepaalde gegevens over je apparaat, waaronder gegevens over je webbrowser, IP-adres, tijdzone en bepaalde cookies die op je apparaat zijn geïnstalleerd. Terwijl je de Site doorbladert, verzamelen we bovendien gegevens over de individuele webpagina’s of producten die je bekijkt, de websites of zoektermen die je op de Site hebben gebracht, en informatie over je interactie met de Site. Deze automatisch verzamelde gegevens noemen we “Apparaatgegevens”.

We verzamelen Apparaatgegevens met gebruik van de volgende technologieën:

– “Cookies” zijn gegevensbestanden die op je apparaat of computer worden geplaatst en vaak een anonieme unieke id bevatten. Ga voor meer informatie over cookies en het uitschakelen van cookies naar: http://www.allaboutcookies.org.
– “Logbestanden” traceren handelingen op de Site en verzamelen gegevens waaronder je IP-adres, het browsertype, de internetprovider, pagina’s waarvandaan je naar de Site wordt gestuurd en waar de Site je naartoe stuurt, en datum- en tijdsaanduidingen.
– “Webbakens”, “tags” en “pixels” zijn elektronische bestanden die worden gebruikt om gegevens te registreren over je gebruik van de Site.

Wanneer je een aankoop doet of probeert te doen op de Site, verzamelen we bepaalde gegevens van je waaronder je naam, factuuradres, bezorgadres, betaalgegevens (met inbegrip van creditcardnummers, IBAN, naam gekoppeld aan de IBAN), e-mailadres en telefoonnummer. Wij noemen deze gegevens “Bestelgegevens”.

Wanneer we het in dit Privacybeleid hebben over “Persoonsgegevens”, bedoelen we daarmee zowel Apparaatgegevens als Bestelgegevens.

Hoe we je persoonsgegevens gebruiken

We gebruiken de Bestelgegevens die we verzamelen in het algemeen om bestellingen af te handelen die via de Site zijn geplaatst (onder meer voor het verwerken van je betaalgegevens, het klaarmaken voor verzending, en het verstrekken van facturen en/of bestellingsbevestigingen). We gebruiken deze Bestelgegevens bovendien om:
met je te communiceren; bestellingen te controleren op potentiële risico’s of fraude; te kijken hoe wij onze services kunnen verbeteren; en je informatie en advertenties over onze producten of diensten te sturen, volgens de door jou aangegeven voorkeuren.
We gebruiken de verzamelde Apparaatgegevens (met name je IP-adres) voor controle op potentiële risico’s en fraude, en meer in het algemeen om onze Site te verbeteren en te optimaliseren (bijvoorbeeld door analyses te genereren over hoe onze klanten op de Site navigeren en om het succes van onze marketing- en advertentiecampagnes te beoordelen).
Je informatie kan worden gedeeld met Facebook, Instagram & Google om onze advertenties te optimaliseren.

We verstrekken je Persoonsgegevens aan derden die ons helpen je Persoonsgegevens te gebruiken zoals hierboven wordt beschreven. We gebruiken Google Analytics om te begrijpen hoe onze klanten de Site gebruiken. Op de pagina https://policies.google.com/privacy?hl=nl vind je meer informatie over hoe Google je Persoonsgegevens gebruikt. Je kunt je ook afmelden voor het gebruik van Google Analytics op de pagina https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

We kunnen je Persoonsgegevens ook verstrekken om te voldoen aan toepasselijke wet- en regelgeving, om gevolg te geven aan een dagvaarding, huiszoekingsbevel of ander rechtsgeldig informatieverzoek dat we ontvangen, of om onze rechten op andere manieren te beschermen.

Gedragsgericht adverteren

Zoals hierboven beschreven, gebruiken we je Persoonsgegevens om je gerichte advertenties of marketingberichten te sturen die kunnen aansluiten op je belangstelling. Voor meer informatie over hoe gerichte advertenties werken, kun je terecht op de informatiepagina van het Network Advertising Initiative (“NAI”) op http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

Je kunt je afmelden voor gerichte advertenties via:

Facebook – https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
Google – https://www.google.com/settings/ads/anonymous
Bing – https://account.microsoft.com/privacy/ad-settings/

Je kunt je ook afmelden voor bepaalde van deze diensten via de opt-outpagina’s van de Digital Advertising Alliance: http://optout.aboutads.info/.

Do Not Track

Een “Do Not Track”-signaal van je browser leidt er niet toe dat we anders omgaan met het verzamelen en gebruiken van gegevens.

Je rechten

Als je in Europa woont, heb je recht op inzage in de Persoonsgegevens waarover we over je beschikken en kun je vragen dat je Persoonsgegevens worden gerectificeerd, bijgewerkt of gewist. Als je van deze rechten gebruik wilt maken, kun je contact met ons opnemen via de hieronder vermelde contactgegevens.

Als je in de EU woont, merken we bovendien op dat we je persoonsgegevens verwerken voor de uitvoering van overeenkomsten die we met je hebben (bijvoorbeeld als je iets bestelt via de website) of voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen die hierboven zijn opgesomd. Houd er rekening mee dat je Persoonsgegevens worden overgedragen naar landen buiten Europa, waaronder naar Canada en de Verenigde Staten.

Bewaartermijnen

Wanneer je een bestelling plaatst via de Site, bewaren we je Bestelgegevens tot je ons vraagt deze gegevens te verwijderen.
Deze Site is niet bedoeld voor personen jonger dan 18.

Wijzigingen

Dit Privacybeleid kan af en toe worden bijgewerkt, bijvoorbeeld omdat we anders gaan werken met gegevens of om andere operationele redenen of omdat dit door wet- of regelgeving wordt vereist.

Neem contact met ons op

Als je meer wilt weten over hoe we met privacy omgaan of als je vragen hebt of een klacht wilt indienen, kun je een e-mailbericht sturen naar [email protected] of een brief sturen naar onderstaand adres:

Mosselaan 65, Egmond aan den Hoef, Noord-Holland, 1934RA, Nederland

Webshop keurmerk

Onze vermelding op sys.keurmerk.info/

PC Toppers is een gekeurde webshop door Stichting Webshop Keurmerk.

Bekijk hier ons certificaat

Klantenservice

Terug

Producten

PC Toppers maakt gebruik van een Grade systeem om aan te geven hoe het uiterlijk van een bepaald model eruit ziet. De laptops in de afbeeldingen zijn niet de daadwerkelijke laptops die aangeboden worden, deze worden puur gebruikt als voorbeeld.

De sterren systeem heeft alleen betrekking tot het uiterlijk qua gebruikssporen van de laptop en geeft dus geen verdere informatie over specificaties, status van de accu etc.

Laptops worden altijd geleverd met een toetsenbord in US QWERTY of AZERTY op aanvraag.

Bij veel producten kan u bepaalde specificaties upgraden. Welke specificaties geüpgraded kunnen worden is afhankelijk van het product.

Bij een upgrade van een grotere SSD wordt de SSD waarmee het product oorspronkelijk geleverd zou worden niet meegeleverd.

Ja, je ontvangt altijd een factuur per e-mail. Indien je tijdens het afrekenen je bedrijfsnaam invoert, ontvang je een btw-factuur op naam. Let-op: indien het een marge product betreft ontvangt u geen btw-factuur maar een marge factuur. De gegevens voor de btw-factuur kun je invullen tijdens het bestellen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op:

085-0606775
[email protected]

Klantenservice

Terug

Betalingen

PC Toppers biedt verschillende betaalmogelijkheden aan, die allemaal kosteloos zijn in gebruik:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Creditcard (Maestro, Mastercard & Visa)

Om te zorgen dat alle betalingen veilig verlopen, maken wij gebruik van een beveiligde internetverbinding.

Deze verbinding wordt automatisch tot stand gebracht zodra je onze website bezoekt.

Hiermee worden alle betalingsgegevens versleuteld verstuurd. Je herkent onze veilige SSL-verbinding aan het gesloten hangslot in de adresbalk.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op:

085-0606775
[email protected]

Klantenservice

Terug

Garantie & Retour

Als een device niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zullen we met een passende oplossing komen. Je device zal dan gratis worden gerepareerd of geruild worden voor een vergelijkbaar exemplaar.

Is dit niet mogelijk? Dan krijg je je geld terug.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat jouw aangekochte product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bij refurbished artikelen is de standaard garantieperiode 1 jaar.

Bij nieuwe artikelen is de standaard garantieperiode 2 jaar.

Wanneer het probleem een gebruikersfout betreft, valt dit buiten de garantie. Met gebruikersfouten worden onder andere val-, stoot- en vochtschade bedoeld. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant. Twijfel je over de garantie? Neem dan contact met ons op. Laat je een device repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie bij PC Toppers. Verder vallen onderstaande punten buiten onze garantie:

  • Technische mankementen na onze garantieperiode
  • Gebogen toestellen
  • Gebroken cameralens of onderdelen
  • Beschadigde of vieze laadconnector
  • Loszittende onderdelen hoofdtelefoon aansluiting / AUX Flex
  • Loslatende coating bij Retina Macbook schermen

Het duurt gemiddeld 1 tot 3 werkdagen voordat je product bij ons arriveert. Vervolgens proberen we binnen 48 uur je product te repareren en te retourneren. Hierna wordt je product weer naar je teruggestuurd.

Heb je een probleem met het moederbord? Dan kan de reparatie langer duren vanwege de complexiteit.

Bij de keuze voor “geld retour” is de terugbetaaltermijn zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 7 dagen nadat u de herroepingsmededeling van de klant heeft ontvangen.

Let op: deze keuze is enkel geldig binnen de 14 dagen bedenktijd.

Helaas is het zo, dat als je toestel zware fysieke schade heeft opgelopen waardoor de glazen onderdelen zijn gebroken, of wanneer de telefoon verbogen is of waterschade heeft opgelopen, het toestel niet meer kan worden gerepareerd onder de garantie. Dit staat ook vermeld in “Garantie & Retour”.

In zo’n situatie kun je ons je toestel toesturen waarna we het toestel tegen betaling repareren. Indien de telefoon zo beschadigd is dat deze niet meer kan worden gerepareerd, kunnen we een schatting van de reparatiekosten opstellen welke je voor je verzekering kan gebruiken.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op:

085-0606775
[email protected]

Filters

Prijs
Merk
Schermgrootte
Processor
Besturingssysteem
Ingebouwde camera

Klantenservice

Terug

Bestellen & Levering

Standaard verzenden wij pakketten met PostNL en UPS de kosten hiervan bedragen €7,50 euro (excl. BTW).

Bestellingen boven €100 euro worden binnen Nederland en België gratis verzonden.

Wij versturen onze pakketten via PostNL en UPS.
Je bestelling wordt altijd verzekerd verzonden.

Het is helaas niet mogelijk om je pakket af te halen, wel kun via de de PostNL of UPS app kiezen om je pakket bij een pakketpunt te laten bezorgen.

Wij streven ernaar om alle pakketten dezelfde dag nog te verzenden (indien voor 18:00 besteld).

Je ontvangt dezelfde dag daarom ook een email met de Track & Trace waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Controleer ook even je postvak “ongewenst” (spam). Staat de e-mail daar ook niet in? Dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld. Als je er niet uitkomt neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of via ons e-mailadres. Deze kun je hier vinden:

085-0606775
[email protected]
Allereerst spijt het ons dat je een klacht hebt. We helpen je graag om dit op te lossen. Je kunt ons bereiken via de onderstaande contactmethodes:

085-0606775
[email protected]
Dat vinden we erg vervelend. Zoek in dat geval zo snel mogelijk contact met onze servicedesk. Dat kan per e-mail, telefonisch én via de live chat op onze website. Je kunt ons bereiken via de onderstaande contactmethodes:

085-0606775
[email protected]
Het afleveradres kan zolang de bestelling nog niet verzonden is gewijzigd worden.

We vragen je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer je artikel reeds verzonden is, is het helaas niet mogelijk het te wijzigen. Je kunt ons bereiken via de onderstaande contactmethodes:

085-0606775
[email protected]
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op:

085-0606775
[email protected]

Inloggen

Nog geen account? Registreer een account.